Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Världsekonomikras och OS.

Av anton - 14 februari 2010 09:57

På sabbaten var det bibelstudie som vanligt. Min grupp diskuterade världsekonomikras och sådan saker. Dan berättade sitt vittnesbörd varvat med musik som andrea stod för på gudstjänsten. Efter gudstjänsten var det SMAK-studera med andra kurs,  som Dan och Jonthan höll i.


När jag kom hem var jag ensam hemma och då passade jag på att kolla lite på vinter OS som dragit igång och körde lite armhävningar och situps emellanåt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anton - 14 mars 2010 20:52

Nu var det ett tag sen jag skrev, och det har hänt litegrann sen dess. Den senaste veckan har jag spenderat på Ekebyholm för bibellinjen +. Det var mycket trevligt att komma dit igen. Ännu bättre var att det var temavecka. För er som inte var där kan...

Av anton - 4 mars 2010 21:16

Ännu en dag till ända. Igår och i förrgår var det hälsoexpo här. Det kom 61 personer första dagen och typ lika många idag.   Dagen började med lite förberdelser innan vi skulle träffa en dam för biblestudie. Problemet var att vi var tre personer ...

Av anton - 2 mars 2010 19:50

Idag när vi kom hem och varit hemma en stund knackade det på dörren. Han ville komma in och visa oss nånting. Det han visade och ville sälja var böcker, eller mer uppslagsverksliknande saker som handlade om hälsa och en krönika med nyhets och sporthä...

Av anton - 1 mars 2010 21:32

Vilken intensiv dag. De började med några timmars förberedelse på förmiddan, Jag läste på mig lite om jehovas vittnen. Mycket intressant. På eftermiddagen delade vi ut inbjudningar till hälsoexpot som är på onsdag till fredag. Sedan for jag och ...

Av anton - 27 februari 2010 17:39

Sabbaten är över nu. Här har det varit hemma-hos-sabbat vilket innebär att man åker hem till någon istället för att åka till kyrkan. Vi gjorde en rolig grej, som var att vi skulle skriva om en liknelse. Såhär blev min:   En ananas och en tomat va...

Ovido - Quiz & Flashcards